ПОЗИЦИЈЕ УЧИТЕЉА У КОМБИНОВАНИМ ОДЈЕЉЕЊИМА

Autori

  • Сања Милић Универзитет у Источном Сарајеву Педагошки факултет у Бијељини
  • Маја Пердан

DOI:

https://doi.org/10.7251/НСК1311334M

Ključne reči:

комбиновано одјељење, учитељи, организација

Apstrakt

Комбинована одјељења стварају потешкоће у васпитнообразовном процесу, све је мање ученика који похађају наставу у овим одјељењима а све више проблема који утичу на организацију и реализацију наставног рада. По доласку у комбиновано одјељење, учитељ преузима велику одговорност јер планирање и припремање васпитно-образовног рада спада у најважније компетенције, и од његове организације и креативности зависи успјех ученика. Овај рад се бави истраживањем позицијe учитеља у комбинованим одјељењима, како и на који начин организују рад, да ли се стручно усавршавају, у каквим условима раде и да ли су задовољни.

Reference

Банђур, В. и Поткоњак, Н. (2006). Истраживачки рад у школи. Београд: Школска књига.

Bognar, L. (1979). Osuvremenjavanje rada u školama s kombinovanim odjeljenjima.Osijek:Život i škola, str. 7-8.

Вилотијевић, М. (1999). Дидактика 3. Београд: Учитељски факултет

Илић, М., Николић, Р. и Јовановић, Б. (2008). Школска педагогија. Бања Лука: Филозофски факултет

Продановић, Т. и Ничковић Р. (1988). Дидактика. Београд: Завод за уџбенике и наставна средства

Рајлић, И. (2009). Иновирање наставе у комбинованом одјељењу. Бања Лука: Графид.

Симеуновић, В. и Спасојевић, П. (2005). Савремене дидактичке теме. Бијељина: Педагошки факултет.

Симеуновић, В. и Спасојевић, П. (2011). Комбинована одјељења - педагошки изазов савременог система образовања (Како сачувати сеоске „патуљасте“

школе?),Бијељина:Нова школа.

Стевановић, М. (1998). Дидактика. Тузла: Р&С.

Шпијуновић, К. (2003). Рационализација рада у комбинованом одјељењу. Ужице: Учитељски факултет.

Шпијуновић, К. (1998). Организација рада у комбинованом одјељењу. Београд: Културно-просветна заједница Ужице.

##submission.downloads##

Objavljeno

2013-06-30

Broj časopisa

Sekcija

Articles