ЛЕКСИКА У НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

Autori

  • Оливера Петровић-Томанић Педагошки факултет, Бијељина
  • Милош Ристић студенти мастер студија на Педагошком факултету
  • Андреа Мутапчић студенти мастер студија на Педагошком факултету

DOI:

https://doi.org/10.7251/NS1702067P

Ključne reči:

нове ријечи, вокабулар, лексички приступ, технике за усвајање нових ријечи

Apstrakt

Циљ овог рада је да се и наставници и ученици страног језика боље упознају са лексичким системом енглеског језика и препознају важност усвајања нових ријечи у процесу учења новог језика. Питање вокабулара је сагледано и кроз различите теорије и приступе у учењу страног језика, од традиционалог приступа, преко директног и аудиолингвалног метода, па све до комуникативног и лексичког приступа који централну улогу приписује управо лексици. Сагледани су значењски односи међу ријечима (синтагматски и парадигматски), како ученици усвајају вокабулар, стратегије за учење нових ријечи, фактори који утичу на усвајање ријечи и технике које се користе за подучавање значења нових ријечи. Представљени су и резултати истраживања међу студентима о корисности и ефикасности појединих техника за учење нових ријечи.

Reference

Aitchison, J. (2003). Words in the Mind, An Introduction to the Mental Lexicon. Blackwell Publishing Ltd.

Hedge, T. (2000). Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford: Oxford University Press.

Lewis, M. (2002). The Lexical Approach – The State of ELT and a Way Forward. Heinle.

Nunan, D. (1995). Language Teaching Methodology. Phoenix ELT.

##submission.downloads##

Objavljeno

2017-12-31

Broj časopisa

Sekcija

Articles