ДИКТОГЛОС МЕТОДА У НАСТАВИ СТРАНИХ ЈЕЗИКА
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1414009CKljučne reči:
настава и учење енглеског језика, диктоглос, комуникативни приступ, интерактивни приступApstrakt
У данашње време наставници енглеског језика имају на располагању обиље материјала за рад у учионици, од мноштва квалитетних уџбеника, преко разноврсног додатног материјала, до могућности примене информационо-комуникационих технологија у настави. Већина средстава садржи занимљива вежбања која се заснивају на комуникативном и интерактивном приступу у учењу страног језика, а која за циљ имају пре свега развијање основних вештина слушања, читања, писања и говора, унапређење флуентности у говору, као и обезбеђивање контекста за примену граматичких структура, функционалних јединица и вокабулара. Опште је мишљење да не постоји један једини најбољи метод наставе и учења. Успешан наставник неће ограничити себе на само један једини метод, већ ће истраживати и користити многобројне могућности које има пред собом, како би на оптималан начин задовољио интересовања и потребе својих ученика. У овом раду детаљно је описана техника диктоглоса и разматране су предности које ова техника донооси са собом, са циљем да се допринесе побољшању квалитета наставе.
Reference
Richards, J. C. (2006). Communicative Language Teaching Today. Camridge: Cambridge University Press
Underwood, M. (1989). Teaching Listening, New York: Longman
Vasiljevic, Z.(2010)Dictogloss as an Interactive Method of Teaching Listening Comprehension to L2Learners English Language Teaching, Vol. 3, No. 1, Преузето 12. 11. 2014. са http://www.ccsenet.org/journal/index.php/elt/article/view/5212. Wajnryb, R. (1990). Grammar Dictation. Oxford: Oxford University Press.