SPELLING IN LOWER GRADES OF ELEMENTARY SCHOOLS

Authors

  • Dragana Vasiljević Основна школа „Свети Сава“ Бијељина

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1414012V

Keywords:

orthographical knowledge, curriculum, books, evaluation of orthographical knowledge of students

Abstract

This paper deals with the analysis of spelling knowledge of fifth grade students. In this regard, it has been necessary to investigate how much the teaching content on spelling is represented in elementary school curriculum, which methods and forms of activities are used in teaching spelling, how to evaluate spelling knowledge of students and how much teachers and students are motivated for the interpretation and adoption of spelling.

References

Брборић, В. (2011): Правопис и школа, Друштво за српски језик и књижевност Србије, Београд.

Брборић, В. (2010): Прилози језичком и књижевном образовању, Београд.

Видовић, Р. (1969): Како не ваља – како ваља писати, Знање, Загреб.

Дешић, М. (1998): Правопис српског језика: Приручник за школе, треће допуњено издање, Нијанса, Земун.

Ђаковић, П., Ђаковић, Ј. (2011): Радна свеска за почетно читање за други разред основне школе; Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Ђаковић, П., Милатовић, В., Савић, Б. (2012): Наставни листови из српског језика за трећи разред основне школе; Завод за уџбенике и наставна средства; Источно Сарајево.

Илић, П. (2006): Српски језик и књижевност у наставној теорији и пракси, Змај, Нови Сад.

Ковачевић, М., Тешановић, Д. (2009): Српски језик и култура изражавања за пети разред основне школе, Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Лекић, Ђ. (1999): Методика разредне наставе, Нова Просвета, Београд

Милатовић, В., Савић, Б. (2002): Од ријечи до реченице за трећи разред основне школе, Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Милатовић, В., Савић, Б. (2008): Говорим и пишем за четврти разред основне школе, Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Николић, М. (1992): Методика наставе српског језика и књижевности, Завод за уџбенике и наставна средства, Београд.

Наставни план и програм за основну школу (2002): Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Пешикан, М., Јерковић, Ј., Пижурица, Ј., (2011): Правопис српског језика, Матица српска, Нови Сад.

Пољак, В. (1990): Дидактика, Школска књига, Загреб.

Савић, Б., Ђаковић, П., Милатовић, В.(2007): Наставни листови из српског језика за четврти разред основне школе, Завод за уџбенике и наставне средства, Источно Сарајево.

Савић, Б., Ђаковић, П., Милатовић, В. (2009): Наставни листови из српског језика за пети разред основне школе, Завод за уџбенике и наставна средства, Источно Сарајево.

Смиљковић, С., Милинковић, М. (2008): Методика наставе српског језика и књижевности, Учитељски факултет у Врању и Учитељски факултет у Ужицу, Врање.

Телебак, М. (1998): Говоримо српски – с лакоћом до језичке културе, Нови глас, Бања Лука.

Downloads

Published

2014-12-31

How to Cite

Vasiljević, D. (2014). SPELLING IN LOWER GRADES OF ELEMENTARY SCHOOLS. Nova škola, 9(2), 139–149. https://doi.org/10.7251/NSK1414012V

Most read articles by the same author(s)