ИНТЕРНЕТ И ДЈЕЦА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ

Autori

  • Srdjan M. Damjanović Факултет пословне економије Бијељина Универзитет у Источном Сарајеву
  • Slobodanka Damjanović Gajić ЈУ Основна школа „Јован Дучић

DOI:

https://doi.org/10.7251/NSK1801001D

Ključne reči:

етика, интернет, друштвена мрежа, родитељи, дjецa

Apstrakt

У овом раду је укратко представљен интернет као глобална рачунарска мрежа. Описана је етика у информационим технологијама као грана филозофије, која се бави моралним правилима, стандардима и принципима за конкретне проблеме. Укратко су представљене друштвене мреже као врста интернет сервиса. Оне првенствено служе за међусобно повезивање корисника. Првобитно су биле намјењене за повезивање одраслих, али сматрамо да их данас више користе млади, а све више и дјеца млађа од 13 година.

Главни циљ рад је да се представе резултати анкете спроведене у четвртом и петом разреду Основне школе „Јован Дучићу Бијељини. У анкети су питања везана за тему колико и како дјеца користе интернет и друштвене мреже. Кроз овај рад смо желели да укажемо на негативне посљедице, које се дешавају када дјеца сама користе интернет и друштвене мреже. Дали смо и неке препоруке за родитеље и децу, како да се боре против ових негативних појава.

Reference

Дамјановић, С. (2007). Етика на интернету. Бијељина: Нови Економист, број 2, стр. 39–42.

Turban, Е., McLean, E. (2007). Информациона технологија за менаџмент. Београд: Универзитетски уџбеник.

##submission.downloads##

Objavljeno

2018-06-30

Broj časopisa

Sekcija

Articles