ДОПРИНОСИ ЛИ УНИВЕРЗИТЕТСКА НАСТАВА АКТУАЛИЗАЦИЈИ СЕЛФА СТУДЕНАТА?
DOI:
https://doi.org/10.7251/NSK1414010MKljučne reči:
актуализација селфа, компетенције, студентиApstrakt
Савремена настава заснована је на идеји да се образовни процес усредсреди на сваког појединца као индивидуу и помогне му да на најбољи могући начин открије и развија сопствене квалитете. Рад је посвећен истраживању актуализације селфа код студената прве и завршне године на Педагошком факултету у Бијељини и полази од претпоставке да се код ових група студената уочавају разлике у актуализованом селфу. Утврдђивањем разлика хтјели смо уочити колико су студенти кроз високошколско образовање успјели актуализовати селф, односно изградити себе као личности, а самим тим и остварити услове за развијање компетенција које су потребне за позив учитеља и васпитача. Инструмент који се користи у истраживању посебно је конструисан баш за њега, и инспирисан је Масловљевом теоријом о актуализацији селфа.
Reference
Koledin, G. (2012). Analiza opšteg stava studenata prema organizaciji univerzitetske nastave. U: Zbornik radova, „Nauka i tradicija“. Istočno Sarajevo: Filozofski fakultet, str. 163 – 177. Maslov, A. (2001). O životnim vrednostima. Beograd: IP „Žarko Albulj“. Сузић, Н. (2008). Ефикасност наставника. Настава и васпитање, 57(3), стр. 377 – 395.
Тубић, Д. (2007). Атрибуције особина наставника и емоције ученика. Педагошка стварност, 53(5-6), стр. 519 – 540.
Fulgosi, A. (1979). Psihologija ličnosti. Zagreb: Školska knjiga.