ISKUSTVA IZ RADA NA UNAPREĐIVANЈU KOMPETENCIJA ZA PLANIRANJЕ VASPITNOOBRAZOVNOG RADA

Autori

  • Slobodan Stanojlovic

Ključne reči:

strateško planiranje, dnevno pripremanje za čas, kompetencije, priprema/skica časa u vidu mape uma

Apstrakt

U prvom dijelu rada ukazano je na praktične mogućnosti strateškog planiranja unapređivanja jedne od ključnih kompetencija učenika – „znati kako učiti“. Drugi dio rada je posvećen razradi «standarda» za evaluaciju i samoevaluaciju kvaliteta dnevnog pripremanja za čas, uz poseban osvrt na izradu pripreme/skice časa u vidu mape uma.

Reference

Buzan, T. (2005). Koristite obe hemisfere mozga. Finesa, Beograd.

Buzan, T. (2005). Mentalne mape za klince. Veble commerce, Zagreb.

Vilotijević, M. (1993). Didaktika. Učiteljski fakultet , Beograd.

Dryden, G., Vos J. (2001). Revolucija u učenju. Timgraf, Beograd.

Nast, Dž. (2007). Mapiranje ideja. Beoknjiga, Beograd.

Simeunović, V., Spasojević, P. (2005). Savremene didaktičke teme. Pedagoški fakultet, Bijeljina.

Stanojlović, S. (2010). Škola i razvoj kompetencija – kako učiti i živjeti s drugim. Pedagoški fakultet, Bijeljina.

Objavljeno

2011-12-31

Broj časopisa

Sekcija

Articles